SON DAKİKA

Evim Güzel Evim

Resmin büyük halini görmek için tıklayın

11 Temmuz 2021 - 19:35 'de eklendi ve 4.298 kez görüntülendi.
HABER HAKKINDA GÖRÜŞ BELİRT
YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.

Bu Şikayetler Görülüyor

Norveçli hanımlar Ülkemiz’de de uygulanan Biontech/Pfizer Kovid-19 aşısının yan etkilerini sosyal Platformdan söyledi Birçok bayan, aşı olduktan sonra gö/ğüslerinde büyüme olduğunu ifade etti. Konuyla alakalı konuşan bir hekim ise a/şı yapılınca geçici bir vakit amacıyla lenf düğümlerinde büyüme yaşanabildiğini, bu yüzden gö/ğüsler büyümüş gibi hissedildiğini söyledi. BioNTech aşısı olanların mühim bir olanı ikinci doz vurulduktan sonra daha fazla yan tesir olmasından yakınıyor. Bu yan tesirler sık sık yorgunluk, baş ağrısı, titreme, mide bulantısı ya da kas ağrısı gibi şikayet. Fakat bu yan tesirlere Norveç’ten çok değişik bir şikayet daha eklendi. Sputnik’in NRK’nın bildirdiğine istinaden 17 yaşındaki Emma, TikTok payında aşı prosedüründen 2 hafta sonra gö/ğüslerinin büyük ölçüde büyüdüğünü yazdı. Emma’nın bu paylaşımından sonra çoğu bayan yorumlarda benzer hal yaşadıklarını bildirdi. Uzmanlar ise bayanları endişelenmemeye çağırdı. Norveç İlaç Ajansı’ndan Steinar Madsen de Backmann’ın söylediklerine katılarak, “Aşılanan bayanların aşağı yukarı yüzde 10’unda, koltuk altlarındaki lenf düğümleri büyüyor.

POPÜLER FOTO GALERİLER
SON DAKİKA HABERLERİ
SON DAKİKA
error: Hırsızlık Yapma Emek Hırsızı